Dostawa, zwroty i płatności

Dostawa

W Afish lubimy, jak wszystko jest proste. Stąd właśnie oferujemy dostawę naszych plakatów wyłącznie za pomocą paczkomatów InPost. Jeśli bardzo Ci zależy, żebyśmy nadali paczkę gdzie indziej lub za granicę, to napisz do nas na sklep@afish.com.pl i postaramy się znaleźć inną drogę, specjalnie dla ciebie. Koszt przesyłki naszej paczki to równe 10 zł, dla twojej wygody i przejrzystości naszych rozliczeń. 

Każdy plakat wysyłamy w solidnej kartonowej tubie, w jednej mieścimy 3 sztuki plakatów, żeby ograniczyć produkcję opakowań. Jeśli zależy ci, żeby zapakować któryś oddzielnie, ponieważ na przykład zamierzasz zrobić z niego prezent, to napisz do nas w uwagach przy zamówieniu o takiej potrzebie. 

Zwroty

W przypadku zakupów online masz oczywiście prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli plakat nie przypadł ci do gustu, lub chcesz zrezygnować z umowy z jakiegokolwiek powodu, wystarczy, że zgłosisz nam taką potrzebę na sklep@afish.com.pl i wypełnisz formularz, którego wzór dostępny jest na stronie regulaminu. Od takiego zgłoszenia masz 14 dni na odesłanie nam paczki. Po otrzymaniu przesyłki zwracamy ci wszystkie otrzymane od ciebie pieniądze, wliczając koszta pierwszej przysyłki. Koszt drugiej ponosisz ty, ale nie ograniczamy cię do wyboru przewoźnika, możesz wybrać najtańszą możliwą formę, lub inny wygodny dla Ciebie sposób.

Płatności

Przyjmujemy płatności za pomocą pośrednika PayNow, który umożliwia szybkie przelewy z bankowości internetowej. Jest również możliwość zapłaty za pomocą karty płatniczej. Wszystkie szczegóły znajdziesz w regulaminie sklepu.