Pomysł na AFISH powstał w trakcie badań nad architekturą warszawy. Jesteśmy grafikami, graficzkami, historykami i historyczkami sztuki. Uwielbiamy nasze plakaty i opowiadamy ich historie z wypiekami na policzkach.
Wszystkie plakaty sprzedawane są w jednym systemie – w wymiarze 30×40. Jest parę powodów – mieszczą się w tubach, paczkomatach i większości ramek. Poza tym, w znakomitej większości powstawały na zlecenia prasowe, więc ich naturalnym wymiarem jest maksymalnie okładka codziennej gazety. Drukujemy na papierze satynowanym 200gsm w technologii druku cyfrowego.
Testowaliśmy mnóstwo sposobów dostawy. Byliśmy na poczcie, u większości kurierów, byliśmy też przez chwilę na Allegro. Razem z naszymi klientami i klientkami doszliśmy do wniosku, że najmniej stresu i kosztów obu stronom przynosi współpraca z InPost – dlatego tuby z plakatami od nas znajdziecie w paczkomatach albo w rękach kuriera tej firmy.
Dzięki współpracy z Lifestyle Designers Point Cafe możesz nas odwiedzić w Elektrownii Powiśle na poziomie 0. Na miejscu zapraszamy do spokojnego wyboru przy super kawie, a na miejscu można kupić też plakaty w tubach.
W dużym skrócie, twoich danych używamy wyłącznie do prowadzenia statystyk, marketingu i realizacji zamówień. Nie sprzedajemy ich zewnętrznym firmom. Nie zadzwoni do ciebie jutro ubezpieczyciel ani oferta na darmową wycieczkę, gdzie płacisz tylko za obiady. Serio – nie zarabiamy na tym. Wolimy się skupiać na szukaniu dla Ciebie niesamowitych plakatów.
Jeśli chcesz nas sprawdzić, funkcjonujemy jako Fundacja Gratia Artis, pod numerem KRS 0000884549, z siedzibą w Warszawie. Ergo, istniejemy.
Cieszymy się, że czytasz tą informację. To oznacza, że dbasz o bezpieczeństwo swoich danych – brawo. Teraz czas wybrać twój następny plakat!